motto :
každý, kdo odejde do důchodu, si začne po určité době vymýšlet ptákoviny
a protože nejsme s manželkou výjimkou, koupili jsme si horská kola . . .

21.04.2012 - 20. vejšlap povodím Mratínského potoka.

Je ráno, počasí nám přeje, registrujeme se a vyrážíme. Nejprve po silnici do Báště, Klíčan, Hoštic, Vodochod a Máslovickou roklí k přívozu v Dole u Líbčic. Odbočujeme doprava na Vltavskou cyklostezku a přes Dolánky a Chvatěruby dorážíme k lávce v Kralupech nad Vltavou. Přihlížíme chvíli probíhajícímu cvičení hasičů a potom pokračujeme přes lávku přes Vltavu a odbočujeme doprava na Dvořákovu cyklostezku. Ta nás po levém břehu Vltavy dovede do Nelahozevsi. Zájemci si jdou prohlédnout zámek a ostatní pokračují přes nástupiště dráhy (přejezd přes trať se opravuje) k historickému mostu, přejíždějí zpět Vltavu a pokračují vlevo k zámku Veltrusy. Nezbytná přestávka na občerstvení, fotografování daňků v oboře a vyjíždíme znovu na silnici. Zbytek cesty vede jen po silnici, Zlosyň, Úžice, Odolena Voda (kolektivní přestávka na zmrzlinu), Panenské Břežany a a přijíždíme do oficiálního cíle - sportovního areálu YARD RESORT v Předboji. Co závěrem. Vnučky jely jako drezíny, nefňukaly, tu formu jsem u nich nečekal, počasí nám přálo, prostě pohoda. Až na cestu domů do Líbeznic. Po předání diplomu a nutném "občerstvení" v areálu YARD RESORT v Předboji následná cesta polňačkou do Báště a to kolo ne a ne jet chvíli rovně. Prostě potvora nevochočená. Asi ho budu muset vyměnit.

Kliknutím na odkaz [velká mapa]se otevře nová záložka s možností pohybu kursoru ve výškovém profilu a tím pohybu po celé trase, s možností přiblížení, oddálení a změny typu mapy.